نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

فرض کنید کسب و کار خود را تازه اره اندازی کردید ، روزانه 1 الی 5 مشتری دارید.
هر روز با این مشتریان در ارتباط بوده و محصولات خود را معرفی میکنید ، همه چیز خوب پیش میرود ولی یکدفعه متوجه میشوید که تعداد مشتریان بالا رفته و گاها برای پیگیری برخی از آنها دچار اشتباه میشود.

از خودتان میپرسید راه حل کجاست و چطور میتوان سازوکاری را در نظر گرفت که حتی یک مشتری هم از زیر دستان فراموش نشود!

ما راه کاری ویژه ای برای شما در نظر گرفتیم ، و آن راه کار استفاده از یک نرم افزار حرفه ای در این زمینه است که کارها رو برای ما راحت میکند!

یکی از ملزومات هر شرکت یا کسب و کار پیشرو ، داشتن لیست کاملی از مشتریان ، سلایق و پرسونای آنها میباشد تا بتوان متناسب با آن اطلاعات ، محصولات یا خدمات مناسبی را ارائه داد.

یکی از ابزار های عالی برای ایجاد و مدیریت چنین لیستی ، استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM  میباشد که با آن تمامی فرایند های :

را میتوان در نرم افزار پیاده سازی کرد.

با وجود  این اطلاعات و یادگیری کامل نحوه ارائه محصول و پیگیری توسط فروشنده ، میتوان این ادعا را داشت که با وجود نرم افزار CRM  میتوان فروش را حتی تا 3 برابر افزایش داد!

برای کسب و اطلاعات بیشتر و تهیه این نرم افزار و پیاده سازی آن برای کسب و کار خودتان ، میتوانید با کارشناسان شرکت زرین پردازان پیشرو در ارتباط باشید.

سبد خرید